Digipäeva projekti seis 21.11.2017
Mis on olemas?
1. Õpetajad - kolleegid on asjast teadlikud.
2. Toimunud on esimene sisekoolitus tahvlite ja äpimajandusega tutvumiseks.
3. Digipäeva otsustasime korraldada 5. ja 9. klassi jaoks.
4. Kolleegid mõtlevad ja uurivad, kuidas seda päeva sisustada.
Probleemid
1. Kahe klassi jaoks korraga digipäeva läbiviimiseks ei jätku ilmselt nutivahendeid.
2. Õpilaste digitüdimuse oht samade lahenduste kasutamise tõttu!
Lahendused ja edasised tegevused
1. 5. klass ja 9. klass saavad oma digipäeva eraldi koolipäevadel.
2. Digitüdimuse vältimiseks peaksid pedagoogid kooskõlastama, et kes mida ja millise rakendusega teeb. Siit paistab üsna selgelt välja oluliselt suurema koostöö korraldamise vajadus.
1. Õpetajad - kolleegid on asjast teadlikud.
2. Toimunud on esimene sisekoolitus tahvlite ja äpimajandusega tutvumiseks.
3. Digipäeva otsustasime korraldada 5. ja 9. klassi jaoks.
4. Kolleegid mõtlevad ja uurivad, kuidas seda päeva sisustada.
Probleemid
1. Kahe klassi jaoks korraga digipäeva läbiviimiseks ei jätku ilmselt nutivahendeid.
2. Õpilaste digitüdimuse oht samade lahenduste kasutamise tõttu!
Lahendused ja edasised tegevused
1. 5. klass ja 9. klass saavad oma digipäeva eraldi koolipäevadel.
2. Digitüdimuse vältimiseks peaksid pedagoogid kooskõlastama, et kes mida ja millise rakendusega teeb. Siit paistab üsna selgelt välja oluliselt suurema koostöö korraldamise vajadus.
Teie projekt on väga huvitav ja lahe oleks seda kõrvalt näha. Murede lahendamiseks soovitaks õpilastel endal seaded kaasa võtta. Kui digivahendeid liiga sageli ei kasuta, siis tüdimust ei teki, pigem ootus millal uuesti kasutada saab. Samas noored kulutavad päris mitu tundi päevas nutiseadmetele, mis tüdimusest saab juttu veel olla. :)
VastaKustuta